در ک?س درس معلم اشکالي را روي صفحه شطرنجي کشيده و بريده و سپس از دانش آموزان بخواهد سريع تعداد مربع هاي اين اشکال را بشمارند. درصورتي که در اشکال بريده شده مربع هاي ناقص وجود داشته باشد چگونه بايد شمارش شود؟ در مرحله بعد از آن ها بخواهيد اشکال را تا کنند که کام?ً همديگر را بپوشانند يا به عبارت ديگر از خط تقارن شکل را تا کنند. حا? مربع هاي داخل شکل را بشمارند. معلم از دانش آموزان بپرسد در کدام مرحله تعداد مربع ها را زودتر شمارش کرديد؟ در اين قسمت، طرح درس و روش تدريس درس مذکور به صورت يک فاي .



 

طرح درس زندگي ما و آب ، علوم سوم

طرح درس رستم و اشکبوس

جدول طرح درس سالانه رياضي سوم

درس پژوهي علوم اول، محيط اطراف ما

طرح درس علوم ششم، درس زنگ علوم

طرح درس و روش تدريس رياضي سوم، فصل1: الگوهاي متقارن

طرح درس و روش تدريس رياضي دوم، فصل3: روابط بين شکل ها

درس ,مربع ,طرح ,تدريس ,روش ,مرحله ,طرح درس ,مربع هاي ,روش تدريس ,درس و ,و روش ,فصل1 الگوهاي متقارن

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گروه ششم عطار ( دبستان شهیداعلمی) مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س)اشخانه (Behnia Sadeghi (Genetics جزوه دار atamluminous artenis دلتنگي کرمون شاپ yooseef farasootarh